Voor vragen neem contact met ons op

Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelmand is nog leeg.

0

Er is een aantal redenen om een product of bestelling te retourneren:

1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
 2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
 3. De levering is tijdens transport beschadigd

Hieronder kunt u lezen hoe u in deze situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

Let op!

U moet alle retourzendingen frankeren bij verzending. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij, de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.

 

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Zorgland. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 100 dagen retour sturen aan Zorgland.

Het product moet compleet te zijn en indien mogelijk in originele verpakking te zitten. Voor Producten die beschadigd of gebruikt zijn, kunnen wij u kosten in rekening brengen. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van Zorgland. De afkoelingsperiode van 100 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.

Voor een aantal producten kunnen wij voor u kosten in rekening brengen:

• Geopende verbruiksartikelen
• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn

Defect of verkeerd product bij ontvangst (D.O.A.)

Een D.O.A. is een product dat direct na aanschaf defect is. Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, bel of mail dan even. We hanteren hier een termijn van drie maanden om dit bij ons te melden.

U heeft een defect product (geen D.O.A.)

Onder een niet D.O.A. product verstaan wij een product dat na 8 dagen defect is gegaan. Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. Zorgland zal het product kosteloos vervangen en alle verzendkosten op zich nemen.

Transportschade

Allereerst raden we u aan geen beschadigd pakket bij ontvangst aan te nemen. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, laat dan op het postkantoor proces-verbaal opmaken of bel 0582-33 33 33. Dit verbaal is voor ons belangrijk bij het omruilen. Neem ook telefonisch contact met ons op. U heeft na ontdekking van de beschadiging twee maanden om uw klacht bij ons neer te leggen.

Retourprocedure

Neem altijd eerst contact met ons op.
1.Stuur een kopie van uw factuur mee met de retourzending
2.Maak een duidelijke omschrijving van de klacht en/of het probleem
3.Stuur het complete product op
4.Stop het in een gedegen verpakking
5.Stuur een e-mailadres en/of telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken
6.Frankeer het pakket voldoende

Kosten bij retourneren

De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van Zorgland.


Modelformulier voor retourneren


U kunt altijd binnen 100 dagen na ontvangst van de producten van de overeenkomst af. Dit kan door gebruik te maken van het zogenaamde modelformulier.

Hieronder kunt dit formulier downloaden.

U vult het in en stuurt dit naar ons op, bijvoorbeeld per mail, of u stopt het bij de te retourneren producten en stuurt alles terug. Dit moet wettelijk binnen de herroepingstermijn van 100 dagen gebeuren. Maar bij Zorgland kan dit tot 2 maanden na ontvangst van de goederen.

 


Retouradres

U kunt uw product(en) retour sturen naar:

Zorgland
Krombraak 4
4906CR Oosterhout
Nederland



Download Modelformulier voor herroeping (docx)